Besökare

måndag 19 september 2011

@ Ninas place

ligger i soffan hemma hos Nina:)
Försöker komma överens med hennes lilla mini dator!

Dagen i kstad var bra!:) ska in på torsdag och jobba, och nästa vecka och om allt går bra och känns bra så stannar jag kvar där:) så det känns skönt att ändå ha något:)
hittade även allt jag ska ha på bröllopet, sköönt o ha de gjort:)
Fick bli ett par höga svarta jeans med dragkedja bak, sen blus och ett par nya skor:)
Fick även med mig en päls"krage" och en krokgrejjimoj;)

Mamma stannade kvar i säffle, och skulle egentligen ha sovit hos mig men hon gick ner till Ulrika och sov där istället och hjälpte till med David:) så jag tror jag stannar kvar hos nina, klockan blev så mycket och jag är helt slut, så känner att jag orkar inte förflytta mig;)

Godnatt
Puss Em


Nya skoorna


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar