Besökare

tisdag 20 september 2011

Tisdag

Åkte till Saker&Ting så vi var där till 11, coh nu har jag typ precis kommit hem.
Så idag ar de varit en heldag där, Jag stod för maten, oså har vi grejjat iordning allting, städat fint åt Anne-Marie och bertil, den nya soffan kom idag oxå:) blev jätte bra, så nu hoppas jag bara att dom kommer uppskatta det vi gjort:P haha dom kommer antagligen aldrig mer åka utomlands, annars kanske det händer att de tar med oss nästa gång, haha så dom vet att allt är som det ska hemma;) haha

Har precis kastat i mig lite mat, och nu ligger jag Och Lillebror här.
Han har sovmorgon som vanligt han, så han är här inatt!
Men jag ska upp halv 8a jag, fick åka in o jobba i morgon istället i Karlstad.
så börjar där klockan 10:) hoppas det blir bra!

Så nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova:) sjuukt trött efter denna dag
SovGott Alla
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar