Besökare

torsdag 22 september 2011

Salong Alexander


Sitter hemma hos Nina, så vi sitter här vid köksbordet med varsinna datorner o nördar:P
I morse åkte jag iväg till Karlstad så var där klockan 10, klippte två kunder och gick igenom lite grejjer oså, så fick åka hem vid 2:) och så klart hade det hänt en olycka jämt utanför karlstad, så belv fast i kö!
Men som tyr var var Line med familj i sin bil ett par bilar bakom mig, så vi vände och så lotsade dem mig igenom kil, edsvalla och slutligen kom vi ut vid nyängen.:) säger bara tack gode gud att dom visade vägen hade aldrig klarat det själv;) så det blev ett par mil extra, men annars hade de nog blivit ett par timmars bilkö:P
Åkte hem till svanskog, klippte mamma och sen åkte jag upp till syrran där det var kalas för tjejerna som blev hela 6 år idag:) Åkte därifrån ganska tidigt för att åka till säffle och hjälpa ulle det sista innan A-m och bertil kommer hem inatt;) vi är nöjda, så nu får vi hoppas att dom oxå är det;)

Köpte med mcd mat och åkte till Nina efter det, eftersom jag glömde lägenhetsnycklarna i svanskog, så stannar jag här över natten:) och i morgon blir det karlstad igen:)

Nu ska jag snart tvinga nina att sova, jag är tröööött!
Godnatt
Puss Em


Hittade en bild på mig o syster, haha

Sötis david idag:)
Gosnos Noelia i tisdagsmorse:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar