Besökare

lördag 24 september 2011

Marknad


I torsdags åkte vi ut till svanskog för att gubbarna skulle kolla på min bil som lät MYCKET underligt!
och självklart var den traaasig! så blev fast ue i svanskog under natten, åkte med mamma o pappa till säffle igår morse, mötte upp Nina och Noelia, sen passade jag o Marcus noelia under dagen då nina praktiserade:)
Var med olivia och lousie o tog hål i öronen! såå stora:D gick jätte bra!
Sen när nina slutat tog vi och gick e sväng på stan med henne oxå, sen slutligen hem, la mig o viade en stund, sen kom Nina och noelia upp så vi beställde pizza och gjorde slingor på nina, tittade 2 ggr på Trassel och hade det mysigt:) Sen vid 11 kom saknade magda och verre!:) så domkikade upp en snabbis o tjöta lite.
Sen följde vi nina hem.

Och nu idag har vi varit ute o kolla en sväng igen, köpte med några mössor till tjejerna som dom ville ha oså:)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig iordning för utgååång!:)

Ha e bra kväll!
Puss Em


For all we know we might not get tomorrow
Let's do it tonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar