Besökare

söndag 25 september 2011

Sängen


Igår var det en riktigt bra utekväll:) lyckades vara på bra humör, och hade skit kul!:)
Jag o Nina satt själva här och smådrack innan harrys, mysigt att bara vara så innan faktiskt:)
Sjukt mycket folk inne på Harrys, och sjuuukt varmt! Gick därifrån lite tidigare och köpte med lite pizza hem, fick även med mig Nina som nattgäst!:) trevligt tycker jag:)
Idag har jag varit ganska seg, åkte ut till svanskog vid halv 2, var bjudna på middag hos Farmor:)
Så fick jätte godmat, sen åkte vi upp till syster och sa hej, sen ner till åmål o städade.


Och efter åmål, blev det ICA o köpa hem massa god VANLIG kvällsmat:P brukar alltid laga middag annars på söndagskvällarna, en idag var vi sugna på kvällsmat;)


Nu ska jag krypa ner i mitt nyinköpta goa Täcke, somjag blivit förälskad i;)
Godnatt Puss Em    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar