Besökare

torsdag 24 november 2011

Frustrearande!

Eftersom att jag gick ut med detta på bloggen och även på face igår, så är det många som undrat hur jag mår.
Och eftersom att de har varit mycket bättre nu och jag känner mig bra så sa jag självklart det är bra!
Och varje gång jag säger något sånt här så blir det alltid tvärtom för mig!
Gissa vem som ligger här i sängen nu, och spyr så fort jag reser mig upp! haha så himla typiskt, ska aldrig säga att något är bra eller att jag mår bra, för å kommer de ett bakslag ganska snabbt:P

Jag som vaknade och var så pigg:(
men efter promenixen hem så blev jag kass:(

Och jag är så huuungrig!
Men jag har ju väldigt svårt med att få ner mat, kan inte laga någon mat själv!
För å spyr ja. tex när jag lagade marcus matlådor i helgen, de var ett hel tids jobb att få ihop lite pyttipanna o makaroner, fick spy och spy och spy! hemskt:P haha
Ja vill ha mat, riktig vanlig lagad mat. haha

Har gjort ris nu, för det lagar sig själv. så nu ska jag äta det!
Så idag blir jag nog hemma från saker och ting, om jag inte blir bättre efter maten!:)
tuur älskling kommer hem sen oxå:) får jag tvinga honom att laga något gott:)
Stackarn, jag som hade tänkt laga middag och göra mys när han kom hem eftersom de var hans födelsedag.
men i morgon ska vi ut och äka middag i Karlstad med Matte och Line,=)) så får väl bjuda honom då;) haha

haha nu ska jag kolla på teen mom och försöka bli på lite bättre humör:)
Ha en bra torsdag
PussEm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar