Besökare

fredag 25 november 2011

äntligen fredag!:)

Det är verkligen skönt att jobba om dagarna, så när fredag kommer då är det verkligen skönt att få vara ledig lite. Det jag vill komma till är att det är skönt att längta efter något. Visserligen längtar jag alltid till helg för att älskling kommer då, men nu längtar man ju efter lite ledighet oxå. Skönt att känna så. När man går hemma hela dagarna så känns de ju som fredag varje dag ;-) hehe då var det liksom ingen skillnad på vardag och helg:p haha vad jag rör, hoppas ni förstår mig !;-)

Vaknade för en stund sen men ligger i sängen i drar mig. Ute är det riktigt tråkigt väder, sånna här gråa dagar är de svårt att inte känna sig helt grå själv. Meeen jag ska hoppa in o duschen nu sen blir det saker och ting !:) och ikväll middag, guud så goott!:-)

Ha en bra fredag:)
Puss Em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar