Besökare

fredag 25 november 2011

Afrodite



Hejhej!
I morse strosade jag ju iväg till jobbet, var där till 19, sen vid kvartöver 7 mötte vi upp Line och Matte utanför Afrodite:) skule ju eentligen åkt till karlstad, men ganska onödigt för en bit mat;)
Så vi stannade hemma i säffle, ganska skönt tycker jag.:) men det var mysigt och maten var okej!:)
Sedan gick vi till Ica en sväng, köpte julskinka, muuumms! så i morgon kommer pappa och hjälper mig o göra i ordning den:) Vill även baka i morgon,(men det går nog inte magen med på;)) och mest av allt julpynta!
Jag har alltid varit helt besatt i julen och pyntadet, men denna julen känns det meningslöst! vi kommer få ta lägenheten i mitten av december ist, så de känns ju ganska trist och rota fram massa saker och bara ha massa extra saker att plocka ner om ca 2 veckor! tråkigt men så är det:P får väl köpa någon stjärna och liten julstjärna(blomman) haha nej fy fan vad trist de lät:P haha

Efter ICA iaf så gick vi med till Line och matte, kollade det sista på Idol och hellenius hörna(stavning)
Sen när vi gick ut så spööö regnade det ute såklart! mindre än en månad kvar till julafton o de är 10 plus och regnar? inte kul.

Nu håller Älskling på o städar kylskåpet, de är något som luktar som bara den där men vi hittar inte vad det kan vara, så nu beordrade jag honom att torka ur och städa ordentligt. snäll han!:) gosnosen:)

nu ska ja göra pannkaks smet, så det bara att steka i morgon när jag vaknar, så ska jag bjuda min älskling på riktigt god frukost!:)

Godnatt
Puss em

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar