Besökare

lördag 26 november 2011

julskinka!

I morse vaknade jag såklart mycket tidigare än jag hade tänkt;-) men vad gör det när man kan ligga kvar läänge:) vid 12 så hoppade vi upp och gjorde pannkaksfrukost !:) gott !
Sen tog vi det bara lugnt en stund, sen kom Marcus pappa o Irja på kaffe:-) efter dom åkt så gjorde vi oss i ordning sen åkte vi till döljs och mötte upp mamma o pappa så handlade vi :) sen blev det sallad på dilanz, så nu sitter vi alla här hos oss, mamma har grejjat mina blommor, älskling har hängt upp en stjärna, o pappa har ställt in skinkan i ugnen, så nu börjar de lukta julskinka i hela lägenheten !:)) underbart.

Snart ska mamma o pappa hem, då ska jag försöka mig på o görs två gratänger med mat. Spagetti, bacon och brocolli gratäng, och Spagetti och kyckling curry gratäng. Så älskling har matlådor under veckan:)
I morgon är det ju julskyltning så då ska jag jobba hela dagen så när jag kommer hem kommer jag antagligen inte orka göra någon mat, så får passa på idag:)
Som sagt då är det ju lite mer komplicerat att slänga ihop någon mat nu när magen inte riktigt vill sammarbeta, haha men jag får försöka överleva:p

Nej nu ska jag kasta ut dem, o sen dra igång med maten.
Ha en bra lördag :)
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar