Besökare

onsdag 16 november 2011

tidig morgon

Godmorgon :)
Igår var det fullt upp hela dagen, jag o lättan käkade lite mat och tjatade om allt vi missar när vi är i från varandra ;-) sen åkte jag hem en snabbis och grejjade lite sen mötte jag upp mikaela så vi åkte o fikade:)
Vid halv 6 åkte jag till mammas kompis o klippte henne :)
Och efter det till Nina o hjälpte henne med lite saker som jag lovat :)) köpte med maaassa cirka, morötter o dipp så vi hade lite mys efter lilla gosan lagt sig :)
Jag somnade till i soffan, sen hoppade jag in i sängen då jag var på tok för trött för o åka hem ;-)

Vid 8 i morse ringde mamma o Anton o ville ha frukost, så fick åka hem o fixa i ordning lite frukost till oss :) mamma köpte med nybakat bröd från Ica:) så gott :)
Nu har de just åkt här i från, Anton skulle till Karlstad o ta ut tandställningen!:) tänk vad skönt :)
o jag ska ta en dusch o sen göra mig i ordning för praktik hela dagen :)

Ha en bra dag :)
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar