Besökare

torsdag 17 november 2011

praktik

Igår var ju min första dag på saker och ting ;-) så himla skönt o ha något att gå upp till på morgonen ;)
A var där tills de stängde, sen yttligare en timme, jag har nämligen fått något psyk bryt i hjärnan och jag kan/ vill inte vara hemma, där av vrf jag / vi varit så mycket hos min mamma o jag hos Nina. Så fort jag kommer innan för dörren får jag typ panik och allt känns helt skumt! Känner mig jätte hängiga och illamående som bara den ! Jag som alltid älskat o vara hemma både själv och med vännerna. Brukade ju alltid vara hos oss ju :( så himla konstigt vad hjärnan kan fucka upp det ibland :(
Iaf så stannade jag till 19, sen med Ulrica o handlade för att fördriva yttligare lite tid för att inte behöva gå hem, sen skulle jag hem för var ju döds trött ! Meen jag kunde inte , så Fick sätta mig i bilen o åka till Nina. Hoppas verkligen de går över snart, för som de ser ut nu så flyttar vi inte förrens den 1 feb o jag kan ju inte hålla på så här ! Haha helt stört.
Så jag köpte med gulaschsoppa o bjöd lilla ninis på soppa o ostsmörgås ;-) haha
Sen dog jag i soffan, hann även med o klippa henne en snabbis :)

O nu på morgon kvisten så har vi varit i full gång ;-) har precis kört iväg dem till mormor o skolan, så nu sitter jag här , hemma hos Nina !! Haha ska göra mig i ordning, o sen åka bort till saker och ting :)

Ha en bra dag ni andra :)
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar