Besökare

onsdag 23 november 2011

en bra dag !:)

Idag har det varit en bra daag!:)
I morse så var det nu faktiskt så att jag följde med Nina till vägverket så hon skrev teoriprov, och ut kom en nöjd tjej :) och jag nästan ännu nöjdare!!:) sen upp till Eva o satt där en sväng, sen gick jag hem o gjorde mig i ordning för praktik. Och vid halv 1 igen så gick jag med Nina igen, för uppkörning, och tillbaka kommer en tjej med körkort !!:-)) så himla duktig, är sååååå stolt över henne :) Hihi guud så kul, nöjdast för hennes skull !:-)
Jag gick tillbaks till saker och ting, var där en kort stund sen åkte vi ut o ragga på stan lite !;-)
Sen fick jag sluta för dagen, skulle egentligen ha åkt till svanskog för att klippa lite folk och färga farmors hår, Meen de blev ändrat, och min bil är skrot som vanligt så stannade i stan. Gick upp o sov en stund sen åkte jag bort till Nina vid 8, så nu sitter jag här ;-) ska gå in o lägga mig bredvid söt noelia !:) min kropp är inte van att vara uppe så här sent längre! Jag dööör !;-)

Jaaja
Godnatt på er
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar