Besökare

onsdag 23 november 2011

Onsdag!

Shit redan onsdag! fort det har gått!:)
Har precis skjutsat Nina till Skolan, eller ah hon Skjutsade sig själv dit;-) höhö!
Så nu är jag hemma igen, ska försöka att leta upp någon form av frukost, lär inte bli lätt!
Sen ska jag snabbt in i duschen innan hon som kollade på lägenheten ska hit och kolla igen! fast hon redan tackat ja o allting! haha jaaaja, ska de masas så ska de eller hur:P
Hon kommer vid 10, och sen vid 11 ska jag ju ner till saker och ting!:)

Måste verkligen bli bättre på o lägga mig i tid!
Just nu sitter jag här med världens svullnaste ögonon och är jätte trött!!
Inte van att gå upp tidigt sen stå och jobba till 6.:P
Jag behöver sova middag! haha

Nej nog klagat.även fast jag är så trött nu så känner jag mig väldigt glad, och det är huvudsaken!:)
Ha en bra dag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar