Besökare

onsdag 23 november 2011

Jag ska bli mamma !:)

Som de flesta säkert redan vet , eller som säkert många har trott så är jag med barn:-) och jag är super lycklig för det !:) det har nu fått 12 veckor , alltså 3 månader, så nu kan jag äntligen dela med mig av våran roliga nyhet !:)
Så i början av juni blir jag och min älskade Marcus föräldrar!:) och vi ser fram emot detta som bara den :)

Dom senaste månaderna har varit de sämsta samtidigt som de har varit dom bästa i mitt liv :) har haft väldiga problem med illamåendet, och låg väl i sängen i nästan 2 veckor o bara Spydde, så de har ju inte varit en underbar tid , men det blir ju helt underbart i slutändan man får tänka på det !:-)
Trodde även att jag skulle börja bli tjock och rund, hittils har jag gått ner nästan 5 kilo, eftersom jag inte fick behålla något som hellst under de två veckorna så blev de ju så. Och nu har nog kroppen ställt in sig på liiite mat, så nu går de inte ner så himla mycket. Och ofta kommer de upp på kvällen, mindre charmigt ;-)
Men bäbis får iaf den näringen den behöver och mår bra, sen är de Skit samma med mig ;-)

Är helt otroligt vad annorlunda man blir i kroppen, är verkligen helt slut i kroppen och super trött hela dagarna, och finnar full ansiktet och ja fyyy haha har tappat halva mitt hår :( bara åker av tussar men nu börjar allt bli bättre, håret sitter kvar ganska bra o illamåendet avtar. ;-)
Det positiva är att jag har självklart slutat röka, vilket är jätte skönt, så nu har jag klarat mig utan cigg i nästan 3 månader :)

Jaa nu vet ni hur det ligger till :)
Hihi
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

25 kommentarer:

  1. åh skönt för dig att du gått ner då, hehe. Här visar vågen uppåt varje dag, haha! :)

    SvaraRadera
  2. haha ja var faktiskt lite skönt att det gick neråt lite nu i början, de var välbehövligt;)
    men nu börjar det nog gå uppåt;)

    SvaraRadera
  3. Ja, hehe. Det är ju bra att man går upp också. Gick upp väldigt mycket förra graviditeten. men man går ner rätt fort efter förlossningen. gick ner allt och 7 kilo till, så det kändes skönt :)

    SvaraRadera
  4. Ja precis, huvudsaken är att bäbisarna mår bra, sen får man väl gå på hårdträning efteråt;)
    ah gud va gott! hoppas på sån tur jag med;-)

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju huvudsaken. Sen om man rullar fram tillslut, vad gör det :P Hehe. Ja då, så är man ju ute och går mycket med bebisen sen, så det hjälper ju :)

    SvaraRadera
  6. precis;) jaa skönt att de är i början av sommaren, så man är ute mycket och så ja!:)

    SvaraRadera
  7. Ja det var hur härligt som helst när Maximilian föddes den 10 juni när man kunde vara ute, och att man inte behövde klä på dom så mycket kläder :)

    SvaraRadera
  8. ja förstår det!:)ååh längtar !:-)

    SvaraRadera
  9. Ja det kan jag förstå att du/ni gör :). Det är underbart :) Blir massa bebis snack nu :)

    SvaraRadera
  10. hihi ja:D jaa , kul:) känns som alla ska ha barn nu:P bara Nina som fattas nu;)Noelia är ju ingen bäbis längre ju;)

    SvaraRadera
  11. Aa :) Ja det är väl en del nu som ska ha 2012 :) Ja! Ne hon är ju inte det :P Hoppas ni lite mer på något kön? :)

    SvaraRadera
  12. hehe ja verkligen!:P
    Nej det gör vi inte, har alltid velat ha en flicka men nu när man väl är gravid så spelar det ju absolut ingen roll:)

    SvaraRadera
  13. Ne det gör ju inte det :) ska bli mysigt med två killar också. men man känner sig inte klar då :P Hehe. Kan tänka mig att ni bestämt namn och så reda :)

    SvaraRadera
  14. jaa va kul!:) nej kan tänka mig det;)
    hehe mja vi har ett pojk och ett flick namn som vi tcker mycket om:D

    SvaraRadera
  15. Hehe mm :) ja, det är roligt att planeta sånt. Men har svårt att hitta ovanliga namn :) Måste ju passa i hop med Maximilian! hehe. Är du hos nina nu förresten?

    SvaraRadera
  16. ja jätte kul:)
    ja det är ju de, ja vi behöver ju inte passa in de till något annat namn vilket är tur;)
    ja det är jag:)

    SvaraRadera
  17. Ne precis, lättare :) jaha ok. gick förbi henne kl sju och skulle hämta lekhuset men då var det mörkt :P

    SvaraRadera
  18. aha okej, då var hon nog kvar hos mammi;)

    SvaraRadera
  19. okej. har nina tagit sin kvällrök än? :P tänkte i fall jag kunde hämta huset nu. :)

    SvaraRadera
  20. nej det har jag nog inte ännu ;) men max då? och jag inte plockat ihop alla saker till ännu :P

    SvaraRadera
  21. Men det gör inget :) han sover så år springa :D

    SvaraRadera