Besökare

fredag 4 november 2011

sjukis

Godkväll !:)
Igår vaknade jag och mådde allt annat än bra hemma hos mamma, åkte upp till syster vid halv 7, och så klart vaknade tjejerna då ist för runt 9 som dom brukar göra;-) haha så jag var den tråkigaste barnvakten Ever o satte på den nya smurffilmen och så kolla vi på den fram tills mamma kom vid 10, då tog hon över o jag gjorde mig i ordning o åkte på möte isäffle, sen in en sväng på saker&ting sen var jag helt färdig. Man blir ju så matt när man är sjuk, så jag gick hem o la mig o väntade på hjärtat skulle komma hem :) sen hyrde vi film och bara tog det lugnt på kvällen :)
O idag har det inte hänt så mycket, älskling har varit i väg o hjälp sin bror och John Erik. Och nu är han hos putte och käkar pizza ;-) så jag ska passa på o sova lite när de ändå är tyst :p haha

Ha en bra kväll.
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar