Besökare

måndag 7 november 2011

God Dag!

hejhej!

Måndag igen och älsklingen åkte i morse som vanligt:(
Jag gick upp vid 9, och åkte iväg på lite ärenden och sen til AF, så förhoppningsvis börjar jag praktisera nästa ons! om jag är frisk fram tills dess vill säga, ligger nämligen fortfarande häri sängen och är sjuk!
Undrar när de ska gå över, antagligen har väl mitt immunförsvar sagt upp sig helt efter alla dessa slappa månader! kanske blir bättre av o komma ut och jobba lite, kanske jobbigt i början men blir säker bättre efterhand:) Nu ligger jag och kollar lite på Tv, Mamma kommer och hämtar mig lite senare så ska jag åka med till svanskog och vara där fram tills torsdag:) lite roligare och ligga hemma hos henne och ha sällskap än helt själv:)

Ha en bra kväll
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar