Besökare

tisdag 8 november 2011

Tisdag

sov ju hos Mamma inatt, så i morse när jag vaknade fick jag frukost på sängen! havregrynsgröt! ;) snäll mamma:) Sen låg jag kvar i sängen när mamma var hos moster och fikade, sen åkte jag med upp till syster:)
Grejjade lite med hästarna, sen körde jag fram bilen på första parkett när Linda tränade lite med Astreix i hagen! så idag har jag faktiskt tagit mig ur sängen och fått lite frisk luft! välbehövligt!

När vi kom hem så kollade vi lite på TV, sen lagade vi middag tillsammans, Mitt egengjorda poatismos och Ugnsstekt falukorv!:) muumms.

Nu har jag lagt mig i pappas säng bredvid två små kurrande katter:) guuud vad jag saknar att inte ha Pelle hemma hos mig:( meen Han har det bättre här som han kan springa ut och in som han vill!:)) gosnosar:)
Nu ska jag sätta på Tv4play och sova ett par timmar när mamma ändå är och jobbar, och pappa är och mocklar med något, och Anton sitter framför datan SOM VANLIGT!;)

Puss Em  


Min lilla bebis, mamma och jag kom på förut att de är snart 8 år sedan jag köpte honom!
Helt otroligt, visst jag har ju inte haft honom hemma hos oss på ett par år, men jag äger honom fortfarande, och nu går han faktiskt hemma igen, tycker jag är jätte kul!:)
Oxå min gosnos!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar