Besökare

onsdag 18 januari 2012

Inventerings listor!

Heej! Denna dagen har varit ännu längre än dagen igår;)
Gick upp vid 8, strax innan nio åkte jag bort till Nathalie och färgade hennes hår, sen åkte jag till Sjukhuset och lämnade proverna. Sen till jobbet! fick in massa nytt, så idag har vi plockat och hållt på hela dagen!
skönt det, dagen går ju mycket snabbare om man är sysselsatt hela tiden! Och idag hann jag även med Lunch med Nathalie!:) så vi åkte ut till Carros, trevligt!:)
Jag åkte hem vid strax efter 18 från jobbet, handlade lite mellanmål till morgon dagen! åker ju till stockholm!:)Sen när jag kom hem gjorde jag korvstroganoff och ris:P Sen kastade jag av mig alla tighta kläder och la mig under täcket med datorn och massa inventerings listor! så grejjade med det en timme, sen ringde Nina så följde med henne ut och gick. PowerWalka i en timme! sköönt! meen den sista biten så kände jag att jag fick världens skavsår! så himla typiskt, tror aldrig jag fått skoskav av converse! men självklart nu då bara för jag ska gå på Mässa i 2 dagar! typiskt min tur! :P och ryggen har jag jätte ont i idag med, så vi får se hur denna helgen slutar:P

Nu ska jag sitta med listorna ett par timmar till!
sen ska jag duscha sen sova, i morgon kommer dom och hämtar mig vid 8!:) så då åker vi till huvudstaden i 2 dagar!:)Konstigt det kommer vara att jag är i stockholm när det äntligen är torsdag och älsklingen kommer hem därifrån:P men som tur är så gäller ju inte detta varje helg;) vi överlever nog!;)

Sovgott!
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar