Besökare

tisdag 17 januari 2012

rygg ont

puuh! har varit en lång dag!
Skrev ju igår att jag skulle till Mvc 11:30. och jag gick ju inte upp förrens 10 över 10. sen när jag gick förbi kalendern så ser jag att de står 10:30!! så fick ju paanik o fick kasta mig iväg med klissblötthår och jag vet inte vad jag fick tag i för kläder ! haha kom 10 min försent vilket inte gjorde något, men hur såg jag ut? haha ser ju ut som en levande död utan smink, o blött lockigt hår ååå ja! haha men men:P

Efter det besöket fick jag åka hem och göra mig i ordning, och äta oså, sen gick jag till jobbet, var där 13, och idag har vi tagit bort all jul och plockat upp alla nya vår saker!:) goott med vår!:)
kom nog inte därifrån förrens efter 7, Ulrika och David följde mig till Hotellet!:) när jag kom hem slängde jag ihop ris, beasås och schnitzel!:)

Nu ligger jag uppbullad i sängen, jäätte ont i ryggen!:/ dricker lite saft o äter kinder maxi, för att få lite socker energi för är så himla trött! och ska inte sova riktigt än! ska ta tag i lite inventerings listor och lägga in de på datorn! så lite pappers arbete blir det innan sova! :)

I morgon ska jag upp tidigt, iväg till labb o lämna lite prover, sen iväg till Nathalie och färga hennes hår, sen öppnar jag affären vid 10!:) så det är fullt upp;) men de är bra, då vet man att man lever;)

Godnatt på Er !
Puss EM

38 kommentarer:

  1. men uch har du inte lämnat prover redan för graviditeten? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo, men det var nått dom hade missat!:S haha :P

      Radera
    2. å fy! Hehe. slarvigt då :P

      Radera
    3. ja prover är ingen höjdare direkt! :P

      Radera
    4. nej, fast som tur är så har jag inte så jätte ont för de, men samtidigt är det ju ingen höjdare som du säger;)

      Radera
    5. Vilken tur det. tycker det är jätte obehagligt, kanske är för jag svimmat några gånger! Haha :)

      Radera
    6. ja det är faktiskt tur!:) men oj då jaa då förstår jag att de är obehagligt! man tar ju så många rör då i början oxå ju! stackare!

      Radera
    7. :)
      Ja jag föder hellre, haha! Ja det är ju det, men man dör ju inte av det direkt som tur är ;)

      Radera
  2. hahah se där!;) hehe nej det gör man ju inte som tur är ;), men inte kul att göra det om de blir såå!:P

    SvaraRadera
  3. haha nej det gör jag väl kanske inte men :P ne men har gått bra den senaste tiden som tur är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ;) ja men det är tur det!:)
      tror jag skulle in o träffa en läkare och ta ännu mer prover här om ett tag, pga av att min mamma haft en hjärnblödning/propp, så antar att de blir ännu mer prover för min del:P

      Radera
  4. Ja :)
    Men uch har hon haft det! :/ Vad hemskt. Jaha dom tar mer prover för det alltså. Jobbigt :P

    SvaraRadera
  5. ja hon fick ju tyvärr det för lite mer än ett år sedan:/ men det gick ju bra som tur är!:)
    jaa tydligen ville dom kolla upp mig mer ordentligt, så de inte finns risk att jag kan få det, eftersom man kan få propp mycket lättare nu. så det är väl egentligen bara bra att dom är noga!:) men sjukhus är ju inge roliga, och speciellt inte läkartider, tar ju tusen år. och ja jobbigt:P

    SvaraRadera
  6. mwn uch då! :( Ja vilken tur!
    ja det är ju bra att dom gör det. Ja det är väl mycket enklare att få det nu när man är gravid, tror jag läst det någonstans. Ne hatar sjukhus. men längtar så till bb :) Hehe. Så himla trevliga människor och mysigt där :) Ja man får alltid vänta ett bra tag på sin tid. tråkigt!

    SvaraRadera
  7. ja det är bra det!:) jaa jag har med läst de, och det sa hon ju till mig idag med,men det får vi ju hoppas inte händer!:P
    ja de är ingen trevlig plats. ååh=) kan tänka mig det!:) längtar jätte mycket!:)
    ja verkligen trist!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. nej då, det händer nog inte :) Kan inte vara så stor risk för det. ja det kan jag tänka mig :) snart är vi där, hehe. Det går bra med lilla magen och så? :)

      Radera
  8. nej det är det nog inte!:) så det går nog bra;) ja herregud det går så fort nu!:)
    det går så bra så!:) just nu växer den väl för fullt så går runt o känner mig "proppmätt" hela dagarna, o de känns som jag ska spricka:P hehe
    hur går de för dig då?=)

    SvaraRadera
  9. ja :)
    Ja visst gör det, tur det kanske. Börjar tröttna på att vara gravid just nu, hehe!
    Jo samma här, den växer för fullt! känner mig jätte tjock och osmidig :P

    SvaraRadera
  10. hehe det kommer jag nog med göra när jag väl blir riktigt gravidrund:P känner redan nu på kvällarna att jag är lite trött på de;) haha känner sig verkligen gigantisk!:P
    men de är ju tur att de små växer och mår bra iaf!:)

    SvaraRadera
  11. Ja det kommer du nog :P Hehe gör du? tycker du har rätt liten mage :) var glad för det! haha. Ja det är ju tur, så länge dom mår bra så får man stå ut ett par månader till :)

    SvaraRadera
  12. anntagligen;) hehe jaa, inte under dagarna, men på kvällen! då känns det som jag går upp 10 kg! haha är jätte stor skillnad på magen på morognen/dagen mot kvällen!:P
    för på dagen så är den liten ja;) hehe ska nog vara glad så länge den vill vara lite liten:P hehe

    SvaraRadera
  13. Hehe, jo vi ska inte gå in på hur mycket jag gått upp! haha :) Ja det blir väl det, den svullnar till på kvällen. Jo var det, men alla behöver inte tycka att det är jobbigt med stor mage. Det tyckte inte jag med Milian, då kände jag mig inte så tjock fast jag gick upp 20 kilo med honom! Mer kilo denna gången blir det, hah. :P Uhh.

    SvaraRadera
  14. ja men du var ju så smal innan ju! så dig gör de ju inget för!:P jag hade tur att jagj gick ner som där 7 kilona i början, för jag var ju riktigt stor då i början! så jag har faktiskt bara gått upp 1 kilo nu sen ahg börja må bra:P så ligger ju fortfarande på minus 6!;) höhö blev kanske lite invecklat:P?
    kanske är så att man är så förväntansfull och tycker allt är underbart den första graviditeten när man inte varit med om de tidigare, sen under nästa blir de nog bara jobbigt tillslut kan jag tänka mig:P

    SvaraRadera
  15. nja, smal vet jag inte. men gick ner lite väl för mycket! 1 kilo, jädrar, ingenting ju! :) Skönt för dig då! Hehe. Nej då jag fatta, haha. ja det är kanske så :) Känner mig verkligen fläskig nu, haha. OCh är ju mer än tio veckor kvar. vi får se vart det slutar, 100 kilo kanske, haha ;P

    SvaraRadera
  16. jo det var du ju!:)
    nej 1kg är faktiskt inget att klaga över iaf;)hehe. är faktiskt sköönt!:)
    de är väl de att man känner sig fläskigare än vad man är;) haha ja men då är vi ju två iaf då, om nina får bestämma min vikt! haha

    SvaraRadera
  17. Ne jag hade absolut inte klagat, hehe! ;)
    Jo fast jag har verkligen blivit rund. Men bara att stå ut och inte visa sig så mycket ute :P haha. nej då, om du bara gått upp 1 kilo efter halva tiden tror jag inte att du går upp så himla mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe!;)
      men det är ju fint att vara gravidtjock!:) det tycker ju alla, även om du känner dig tjock:P hehe nej de kanske inte blir så himla mycket, min mamma gick bara upp ca 9 kilo hon, så är som henne:P

      Radera
    2. så jag kanske är som henne skulle jag skriva haha! trött!

      Radera
  18. Nja det vet jag inte men ;) ne det tror jag inte! Oj det var ju ingenting :) haha ja jag börjar o bli små trött! =)

    SvaraRadera
  19. hehe;) ja de var himla lite, men till henne sa dem att de är för att hon är så lång:P o de är ju jag med, så då behöver den inte så mycket plats utåt:P hehe
    jaa, skönt att de börjar bli ljusare ute nu igen iaf, är man inte lika trött under dagarna!:)

    SvaraRadera
  20. Ne precis :)
    Ja verkligen, hoppas våren kommer tidigt :)

    SvaraRadera
  21. :)
    ja det får vi verkligen hoppas!:) allt blir ju trottsallt mycket enklare då:P
    sa de till marcus när vi skulle ut o gå, att tänk va skönt när man bara kan ta på sig en carigan o gå ut!underbart!;P

    SvaraRadera
  22. ja blir ju det :) Ja jag är så trött på vinterjacka nu så :P hehe. Ska bli så skönt att slippa ta på barnen massa kläder också :)

    SvaraRadera
  23. hehe ja jag med! ja det kan jag tänka mig blir riktigt skönt, och för dem måste de bli en befrielse, de går ju som små michelingubbar!:) hehe

    SvaraRadera
  24. ja fy. haha ja dom gör ju det. dom kan ju knappt röra på sig :P hehe

    SvaraRadera
  25. hehe neej. nej nu ska jag lägga i från mig datorn o sova innan jag somnar med huvudet i datorn! :P godnatt!:)

    SvaraRadera
  26. ja måste jag också!:) naatti =)

    SvaraRadera