Besökare

måndag 16 januari 2012

Lilla Lillan!




haha jag ser ut som ett litet mongo!:P 


Som sagt noelia är hos mig ikväll!:)
Lilla fina lillan sitter framför tven och målar samtidigt som hon kollar på Emil!:)
vi har precis fått i oss lite kvällsmat, men tror hon hade tagit en lååång eftermiddags lur, så sova står nog inte med på schemat inom närmsta timme:P

förut blev det ingenting med någonting som vanligt:P kollade på Tv, lagade mat och gjorde mig i ordning, sen var det dax för jobb!:) tog en promenad dit, sen slutade jag vid 18, men var kvar och räknade till kvart i 7, sen promenad hem, in på netto o handlade lite mjölk och falukorv.:) sen tog jag med mig Nollan upp hit!:)

Vi ska väl kolla på Emil vi, jag ska laga lite mat till i morgon, får ta med mig matlåda till jobbet, för ska iväg till sjukhuset vid 11:30 o sen direkt till jobbet:) och med denna lilla hungriga magen är det bäst att ta med mat;) hehe Ska även ta och städa i ordning och dammsuga! tycker inte jag gör annat än städar o plockar!:P men så är det!:) kanske ska kasta i färgen i håret oxå, får nog kasta noelia i ett bad oxå:P haha hon har målat över hela sig!:P

Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar