Besökare

måndag 16 januari 2012

Produktiv

Nina kom o hämatde Noelia vid nio.
strax därefter började jag med maten, och plockade i ordning i köket under tiden!
sen kastade jag i färgen i huvudet, och under tiden jag haft den i så har jag plockat i ordning och gjort fint!
Ska ta och damma av allting lite snabbt oxå, sen på med en ansiktsmask och till sist ska färgen uuur. Ska ta en låång varm dusch sen sova med inpackning! sköönt! mitt hår har verkligen blivit så himla bra nu och långt! så till helgen ska Rebecca få hugga av en bit!:) ska Ner till henne och Felix på lördag !:)

i morgon ställer jag inte klockan förrens 10:P


Lilla magen idag.
kände att denna bilden kanske är lite väl mycket, men detta är ju min blogg och trottsallt så har ni valt att läsa den. så om man inte tycker om de tvingar jag heller ingen att läsa om mig, mitt liv, eller min mage;) tack hej




1 kommentar:

  1. du ska få hugga lite av mitt hår med:D

    SvaraRadera