Besökare

tisdag 31 januari 2012

Skor skor skor

Godkväll!
shit vad trött jag är! ikväll kommer jag somna tidigt;)
Jobb dagen har gått bra, haft en försäljare där halva dagen, sen gick jag o David ut en snabb sväng på promenad. men fick typ springa runt Tuva:P fötterna frös till iiis, men när jag kom tillbaka till affären så hade mammsi kommit med skorna, så då fick ajg trö på mig ett par av dom nya! och guuuud va skönt med riktiga skor! verkligen skönt! tyckte om alla, men de med högt skaft tyckte jag nog var lite stooora.:/ har så förbaskat smala fötter så de blir alltid så fult längst ner över foten, de viker ihop sig när jag går! men jag ska gå runt lite i dem här hemma ikväll och se hur de känns, annars får jag skicka tillbaka dem!:P
Satt kvar en timme efter jobbet och grejjade med inventeringslistorna! dom tar aldrig slut! men nu är det iaf nära!
Sen handlade jag lite på Netto sen hem o gjorde köttfärsås och spagetti:p fick bli det idag enkelt och gott:P
nu kollar jag på äntligen hemma och döör lite över att vi inte har några andra kanaler än 1,2,4,6 ! tragiskt! sen funkar inte boxern i sovrummet, så får sitta ute vid tvrummet, jag som tycker de är så skönt o lägga sig i sängen o kolla på kvällen!:P jaa stackars mig.. haha töntig jag är! aja, ska plocka i ordning lite här nu så de inte är saker över allt, men något mer orkar jag inte idag, utan de får jag ta i morgon innan jobbet. på tok för trött idag! ;)

ni får ha en bra kväll!
puss em



hahah fina bilder!:) de 3paret blev så ful bild såg ja så dom får ni inte seee:P heeh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar