Besökare

tisdag 31 januari 2012

tisdag!

Usch varit en jobbig natt, vritt o vänt mig halva natten, näsan har varit helt täppt o ingen nässpray hemma. Vid halv 6 fick jag hoppa upp o göra varm oboy o då släppte de lite i halsen iaf :) så var vaken en stund sen somna jag om o vaknade vid 11! Gott:) så nu har jag hävt i nog massa varm oboy o käkat frukost, ligger just nu i soffan o ska snart åka bort till jobbet!:) och om någon timme kommer mamma med skorna! Eftersom de inte går att adressändra mig så kom skorna till mammsi, tur de är svanskog vi pratar om så där får man ju hämta ut andras paket haha !;) ikväll ska jag städa och plocka här hemma, ser ut som en bomb har släppts här:p tappar så mycket hår nu oxå, så är hår överallt med engång! Äckligt..

Aja ha en bra tisdag ni andra :) pussem


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar