Besökare

torsdag 26 januari 2012

Tidig morgon!

Godmorgon:) är uppe tidigt, gick upp strax efter kl 7 och gjorde i ordning frukost till min lilla lillebror:) sen la vi oss tjata en stund, så nu är jag pigg:p Anton somnade runt halv 8 igår och sov till kvart över 7, så han lär verkligen ha fått sovit ut haha:) skönt för han. Igår kvöll kollade jag runt lite på skor och det slutade med att TRE nya kängor är på väg hem till mig nu ;-) får hoppas dom blir bra. Eller iaf någon utav dem;-) nu funderar jag på vad jag ska hitta på, eller om jag ska sova lite till? Har inga måsten idag heller, o ikväll kommer älskling hem :)) snabbt denna veckan gått! Redan torsdag!:-) ligger nog kvar i sängen o bara är ett par timmar :)  puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar