Besökare

onsdag 25 januari 2012

Hårfix!

Nystädat sovrum!

I morse hoppa jag upp o duschade, käkade frukost sen åkte jag bort till Nathalie o tog med henne ut på en promenad ;-) så vi tog oss en tur:) riktigt kallt men skönt att komma it en sväng, inte blivit promenad sen förra veckan för mig :p så det var på tiden :) efter promenaden följde jag med henne en sväng, sen köpte jag med mat och gick till saker och ting :) sen var jag där fram tills 5, då kom pappa så vi gick till Bergqvist och kolla efter varmare skor! Mina fötter förfryser i conversen! Så nu ska jag kika runt på datorn o se om jag hittar några jag kan skicka efter. Snön o kylan hinner nog försvinna innan jag hittar några:) kan bli riktigt vår tycker jag så jag kan ha mina hunter !:) aja! Efter Bergqvist blev det netto, pappa var snäll o köpte lite mat och en rosa mysdress till mig !:)) <3 sen åkte vi hem o lagade ris o kyckling, pappa åkte på föräldramöte o Anton stannade här över natten!:) majvor kom vid 7, så nu har hon precis åkt hem, nyfärgad och klippt!:) nu ska jag gå o lägga mig o sova. Väldigt trött idag. Och min lilla bebis ( oj skrev nästan namnet ;-) )sprattlar där inne <3  godnatt på er! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar