Besökare

onsdag 25 januari 2012

frukost människa

Har aldrig varit en frukost människa , har aldrig haft varken bröd eller någon annan frukost hemma :p men nu är det det bästa jag vet ! Hehe nu vill jag alltid ha rejäl frukost, typ ostskink smörgås m gurka o paprika, müsli o fil, eller äggröra och sånt där. Vill ha massor av gott ! Hehe och det är ju bra, frukosten är ju viktigare målet om dagen ;-) men jag håller inte med om att man blir mätt längre av en stor god frukost, haha jag är hungrig efter ett par timmar igen jag ;-) fast det är väl bara nu de känns så ;) hoppas denna väldiga matlust försvinner när bebis kommer ut ;-)

Nog tjatat om frukost, jag ska försöka hoppa upp ur vår varma säng o fixa mig en god frukost ;) sen blir det duschen o få ur inpackningen sen har jag verkligen inga mer måste jag ska göra innan jobb. Skönt ! Allt som skulle fixas denna veckan har jag redan hunnit med, verkligen skönt !:) så nu är det bara att ta det lugnt fram till kl halv 2:) ha en bra onsdag ni andra :)

Puss em

Och förrensten, råkade trycka upp bilden på Olivia och tindra ist för en frukost bild haha men vet inte hur man ändrar på mobilen så den får representera frukost haha ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar