Besökare

tisdag 24 januari 2012

Tisdagen

Gick ju upp i morse och grejjade tvätten, så nu har jag fått en hel del tvättat!:) sköönt det.
så under förmiddagen strosade jag bara runt här hemma och plockade. käkade middag sen vid 1 så åkte jag upp till Af för o hämta lite papper!:) sen åkte jag till jobbet.
Jag o Elin stoorstädade, så höll på ett par timmar med dammsugning, skurning och dammnig av alla saker. sen satte jag mig med alla Inventeringslistor igen och satt med dem ända fram tills klockan nästan var halv 8(hon jag skulle klippa idag kommer i morgon ist;)), då åkte jag snabbt hem och gjorde korv med bröd och mos o kollade halv åtta hos mig!:)
Efter det så städade jag sovrummet, dammade av i fönstren och nattduksborden, så bytte jag sängkläder!
efter det blev det en lång dusch, så redan vid 9e kröp jag ner i sängen!:) så nu ligger jag här med datorn på magen, inpackning i håret och käkar en kinder maxi! hihi underbart!:)

Ska snart lägga ifrån mig datorn och kika lite på american pie som går på 6an.
Börjar inte förrens på eftermiddagen i morogn heller, så inge klocka ställd!:)

godnatt på er!:)
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar