Besökare

fredag 24 februari 2012

Fredag kväll

I full fart med att måla om rosarummet;-) gott att få det gjort:) älskling är sötis o har dragit fram fotöljen till dörröppningen så jag sitter som en kung o kollar när han sliter;) har iaf gjort hemmagjord pizza nu under kvällen och även städat i ordning:)

I morgon runt 10 kommer min efterlängtade Lättan hit:) hon ska med som stöd till Kd, för då ska de shoppas;-) o kolla barnvagn en extra gång , sen köpa inredning och sånt som behövs!:) nu orkar jag inte vänta längre;-) så på kvällen ska vi pyssla i ordning vår stjärnas rum och beccis stannar även under natten!:-) mysigt<3 nu hoppas jag att målningen snart är klar så jag kan gå sova, är jätte trött:( Men först så ska jag ta tag i diskberget, jaaa vår diskmaskin har dött, vill bara gråta haha fy fan vad bortskämd må blivit med den :( haha diska är inte min starka sida, men de finns ingen återvändo, den diskar definitivt inte sig själv ;-)

Godnatt på er! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar