Besökare

fredag 24 februari 2012

Fredag

Igår åkte jag till Ulrika och David innan jobb somsagt, blev tårta o matfix:) sen började jag vid 14, vid stängning drog jag ner till Ulrika igen där halva släkten höll hus:) blev godmat och lite tjööt med alla:-) sen hem till en saknad älskling, sen kom mamma o pappa en sväng o även Marie så jag tog kort på hennes fina karlsson(hunden;-)) sen vid 10 gick vi o la oss, var super trött! O i morse vaknade jag tidigt men låg kvar i sängen o kollade på allt om denna lilla söta prinsessa som fötts:-) sedan ringde syster så fick åka iväg till tegner o hämta en Mathias som hade huvudvärk:/ tryckte i han lite tabletter sen sov han en stund så nu är han uppe igen:) vi har precis fått i oss lite mat och jag ska vila en halvtimme innan jobb, tror thias huvudvärk hoppade på mig ist;-)

Nej lite vila! Ha en bra fredag puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar