Besökare

onsdag 29 februari 2012

Onsdag:)

Goddag!:) morgonen började lite tidigare än vanligt;) eller ja, jag ställde klockan tidigt, kolllade på tv, fixade lite med saker som måste fixas, sen gick jag upp strax innan 9 o gjorde mig i ordning för tandläkaren vid 10:) sedan hämtade jag upp Nina o Noelia så åkte vi till åmål o lunchade, sen till Säffle igen o då städade vi min lortiga bil!! Fy fan vilken sophög. Men inte nu längre, fast ska ta o köra en vända med systers ångmaskin till helgen så man får bort alla äckliga fläckar från sätet! Sen kastar jag nog ut den på blocket. På tal om bilar så blir man ju väldigt trött när vuxna människor inte kan vara ärliga nog utan ska ljuga o hålla på när de handlar om så stora affären som en bil! Den bilen Marcus skulle o kolla på i stockholm var ju inte alls så bra som vi trott, men de är ju tur att de är Marcus som håller i bilköpet för då luskade han ju fram detta;) jag hade bara tagit den jag haha:) nej men trött bli man, vi hade ju faktiskt ställt in oss på denna nu, men som tur är så är de ingen brådska o de finns så många bilar så :-) 

Nu sitter jag iaf på jobbet, mamma ringde nyss, hon är i stan så hon skulle köpa med lite käk o komma till mig ikväll:) mysigt:)

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar