Besökare

onsdag 29 februari 2012

vår skatt!

Mammsi o jag åkte till Affection direkt efter jobbet, blev en ny brunkräm, testade den nya Fit Me från maybelline så får hoppas den är lika bra som dom säger;) blev även en hudlotion, tack mamma!:) sedan åkte vi hem o då käkade vi sallad mamma hade med och tjatade:) sedan kletade jag i lite färg i hennes hår, blev tv resten av kvällen o Nina kom upp o joinade oss:))så kvällen har varit bra:)

Nu har jag lagt mig , ikväll blir de sova tidigt, i morgon ska jag på mvc besök vid 9 o sen börjar jag jobba vid 10 till 14 sen står de 50 års kalas på tapeten, så de gäller att vara pigg;-) o vår lilla stjärna i magen har ett rejält gympa pass nu lagom till sovdags;) o nu är de ju inte några små sparkar som man bara känner med handen utan nu är det ju hela magen som guppar omkring, o ibland åker magen ut åt sidorna samtidigt o sedan in igen, haha typ som hon ligger avlång o bara spänner ut sig ;) så mysigt:) får faktiskt säga de att jag älskar att vara gravid!:) de gör ju säkert de flesta, men många har de ju verkligen jobbigt med foglossning,ryggont,halsbränna o allt som hör till. Men jag mår bättre än någonsin o njuter varje sekund:)) underbart<3 hur många gissar på att Emelie kommer ligga i morgon o inte kunna röra sig o ha ont i varenda led? Ja så blir det säkert bara för jag skrev detta nu;p typiskt min tur:p neej nu ska jag stänga av tv o sova:) nattinatti puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar