Besökare

tisdag 21 februari 2012

Tisdags kväll!

Ååh vilket underbart väder det var förut! När kl var innan ett drog jag på mig skinnjackan och satte på Spotify i öronen och tog en liten promenad ner till stan, gick in på ICA och köpte med lunch, gick in en sväng på Lindex o strosade oxå, skönt att bara gå om kring!:P Fast när kl närmade sig 2 och jag var tvungen att gå till jobbet så fick jag lite ångest, så himla tråkigt att ställa sig där inne när de är så fint ute! menmen!:)
Jobbtimmarna gick bra, och nu har jag precis kommit hem!:)
Nu ska jag byta om till mjukis sen ska jag iväg och umgås med ett par vänner!:) och idag är jag fruktansvärt lat när det gäller mat så tror jag köper med lite mat på vägen!;) hehe men får se!

Ni andra får ha en fin kväll! 
Puss Em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar