Besökare

tisdag 21 februari 2012

Vanlig jäkla mjölk!

Nämnde jag i söndags att jag testade att dricka vanlig mjölk då? alltså inte laktosfri:P?
Iaf det gjorde jag! För har inte fått nått ont i magen av varken glass, grädde eller några andra mjölkprodukter nu de senaste, så jag tänkte jag prövar ett glas vanlig mjölk eftersom mamma inte hade laktosfri hemma o ser hur de går:P och det gick bra haha!
Meeeen fyy va de inte är gott med vanlig mjölk!var ju tusen år sen jag drack vanlig mjölk, o Laktosfri är tusen ggr godare!:P den vanliga mjölken känns så tjock så den typ liksom fastnar i munnen och halsen haha o de är den gröna jag tänker på då, den jag alltid druckit fast i laktosfritt!:P haha men jag får nog tusan börja med lättmjölk för detta funkar ju inte!:P
tänkte på de nu när jag skulle ta ett stort glas med  kallt mjölk, usch inte alls samma njutning,fick ju typ hosta upp görgel i halsen som blev efter tjockismjölk haha!
så nu sitter jag här ganska så besviken och längtar tillbaka till laktosfria mjölken:P men jag får väl vänja mig vid detta, kan ju inte köpa laktosfrimjölk för att den är godare:P den är ju dubbelt så dyr:P hehe o jag dricker ca 1,5- 2 liter mjölk om dagen så de blir endel haha


ja nu vet ni de med! haha
Hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar