Besökare

fredag 30 mars 2012

Fredags mys

Dagen började med att mamma kom och väckte oss vid strax innan 10;) då blev det frukost och lite tjat, sen åkte hon iväg på möte och vi tog det lugnt en stund, sen åkte vi till Domus för att möta upp henne igen en sväng, men lämnade henne ganska snart och åkte hem igen:P Då kom svärmor med fikabröd, så då blev det fika. och mamma kom även in och tjatade lite hon med!:)
Sen åkte jag och hon iväg till S&T, grattade moster sen var det jobb fram tills 18, blev medbjudna till Afrodite av släkten, men vi tackade nej. har haft sån himla huvudvärk, knappt sovit en blund på hela natten och så har jag foglossning som bara den, o då är det inte speciellt kul att sitta och försöka vara trevlig när man hellst vill spy på allt;) Så vi bestämde oss för att ha lite egen mys här hemma ist, så nu är älskling och hämtar pizza och köper lite gott inför ikväll! Så nu ska jag hoppa ut till soffan och invänta hnom och lets dance!:)

I morgon blir det upp tidigt för en tur till Långserud och barnloppisen som är där:) Jag och mallan som drar iväg på den:) kanske blir en snabbis till Kd om vi hinner de under eftermiddagen, ska nämligen Passa Olivia och Lousie i morgonkväll/natt så får se vad som hinns med!:)

Ni får ha en fin Fredagkväll!
PussEm


sist gång mina prinsessor var här!:) 
smink och rosa hår;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar