Besökare

lördag 31 mars 2012

Bra lördag!

I morse ringde klockan vid 9e, hoppade upp och sminkade mig fort, sen åkte jag iväg och hämtade upp Malin!:) tog en snabb frukost på OK sen åkte vi ut till Långserud på loppisen, mötte upp syster och strosade runt där i ca en timma! hittade inget så direkt mer än en Jääätte söt sänghimmel! super nöjd:)
Efter lite koll bestämde vi oss för att ta en tur till Karlstad! Jag behövde ta mig en titt på barnvagnen IGEN! kunde ju inte sova här om dagen för den förbaskade saken! känner mig så osäker på den, så snälla Malin följde med och kollade hon med! OCH denna gången när jag såg den kändes de inte bra alls, så jag ändrade till en hårdlift ist, samma modell bytte bara ut mjukliften! Så nu känns allt mycket bättre och jag läängtar tills den kommer till oss i Maj!:) Så nu ska jag sluta tänka på den:P hehe förhoppningsvis!:P
Iaf efter besöket på babyproffset så åkte vi till Bergvik,Malin bjöd på lunch sen strosade vi runt i affärerna!:)
Fick med mig tre små söta sommarmössor till gosan i magen, ett par solglasögon till mig och ett par nya vårskor till hjärtat!:) Så jag var mycket nöjd med shoppingdagen!:)
vid 4 var vi tillbaka i stan, och strax efter det kom Olivia och Lousie till oss:)
vi tog oss en promenad bort till Mcdonalds och köpte glass och latte! sen när vi kom hem tog vi bilen bort till Furu så dom fick leka av sig lite i lekparken!:) sedan köpte vi med lite lördagsmys från ICA, åkte hem fixade Marcus och tjejerna fixade tacos, jag började må jätte illa och SPY?! men tror bara det var något som var tvunget att komma upp;) För efter lite vila kändes allt bra igen:P som TUR var!

Nu sover mina prinsessor så sött, och jag och älskling ska snart oxå sova, antar att de inte blir någon sovmorgon i morgon direkt;) här har dom bestämt pannkaksfrukost iaf haha inte mig emot;) hehe! mumma!:)
Godnatt på er!
Puss Em

Så kommer vagnen se ut nu!:) fast vi har rosa"sträck"ist för vita!:P Sen rosa Elefanter i sufletten!:)








gick in i v 31 idag!:) 70 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar