Besökare

måndag 26 mars 2012

Måndag

ja då var det måndag igen, både veckorna och helgerna springer förbi!
I morse var jag sååå trött! höll på att aldrig ta mig upp ur sängen, men tillslut så;)
Jobbdagen var rejält seg! så där tror jag timmarna stod stilla en stund:P hehe men när klockan slog två åkte jag hem och käkade potatis och kalops:) Sedan slängde jag mig iväg för att åka iväg på sista föräldragruppen!:)
Idag var BVC och tandhygenisten där och pratade!

Nu har jag nästan precis kommit innan för dörren, eller ja för en halvtimme sedan.
Och när jag kom hem var jag så sugen på äppelpaj så jag gjorde en med lite äpplen och hallon, och så bjöd jag hit Malin på lite fika!:) så nu står pajen i ugnen och Malin är på intåg!:) trevlig måndag!

Så nu ska jag kolla till pajen sen bara slå mig ner i soffan och vänta, är trött har sammandragningar och foglossning x1000 .. men vad gör det om 100 år?=) man får se de positiva i det!:) hehe
Pusss Em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar