Besökare

tisdag 27 mars 2012

Tisdag!

Dagen började att klockan ringde kl 8 och jag på tok för trött för att gå upp då så ställde om kl till 11 och somnade skönt om, och precis vid 11 ringde Nina, så vi åkte iväg och lunchade, sen en snabbis in på Kappahl och kikade, sen köpte vi med glass och satte oss i solväggen här hemma! helt underbart väder, ååh vill ha det så här varje dag!:) när klockan var runt halv 2, så tog vi en promenad ner till stan jag till jobbet och Nina hem! Jobbtimmarna gick snabbare idag tack och lov:P men idag stannade jag kvar till klockan var kvart i 8 eftersom det var "Tjejkväll" på stan idag, så stannade kvar och hjälpte dem:) Vid kvar i 8 sprang jag och Elin till Lindex sen till Soda och kikade, fick med mig två BH:ar hem iaf:) Sen så tog vi oss en promenad i de sköna vädret, sen hem och hämtade bilen för en svän på stan, träffade på Lisa och Nathalie så tjatade med dom en bra stund!:)
Så miin dag har varit mycket bra:)

Nu ligger ja i sängen, ska faktiskt släcka ner och sova nu, mina Fötter är som fotbollar, Ajaj.. och min kära ländrygg/svanskota gör sig verkligen påmind att den finns:P Men som sagt vad gör det om 100 år!:) Absolut ingenting, jag är nöjd ändå:)

Godnatt på er!
Puss Em 


Längtar såå efter våran prinsessa!:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar