Besökare

onsdag 28 mars 2012

Onsdag!

Godmorgon på er!
När klockan ringde vid 8 i morse så lyckades jag iaf hålla ögonen öppna och piggande till ganska fort:P
gjorde lite frukost sen kröp jag ner under täcket igen en stund!:P Är så himla nervös och spänd på denna dagen, för idag ska Sandra och Marcus blir föräldrar igen!:) de kommer får se sin älskade lillla bebis nr 2!:) helt otroligt, tror inte jag förstår än idag att om bara några veckor är det min och Marcus "tur". Att vi snart har vår lilla knodd här vi med! Ja herregud!:) började till och med gråta förut en skvätt när jag tänkte på Sandra och att hon inom några timmar är mamma igen! ah nej nu får jag sluta annars gråter jag bort sminket haha! verkligen spänd och glad för deras skull idag!:))

vid 9e iaf hoppade jag upp och gjorde mig i ordning, så nu är jag klar! ska sätta i hörlurarna i öronen sen gå till stan för att möta upp Mallan för en fika sen lite stros i Säfflesbutiker, bara hänga och umgås! trevligt:)
och vid 2 så är det jobb som gäller igen:) och idag är det redan onsdag så i morgon kommer redan älskling hem!:) nej nu ska jag gå!
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar