Besökare

onsdag 21 mars 2012

Oj Oj Oj!:)

jaa nu ska ni få se förändringen jag pratade på här om dagen;) hehe
Jag fick för mig att bli ljushårig! inte vit blond utan bara snygg vår/sommar blond!:)
Så igår så Kastade jag och Sofie i avfärgning och tillsist en mörk blond färg, för att få en fin grund färg!:)
och det blev faktiskt väldigt mycket bättre än jag någonsin kunnat ana, var ju trotss allt nästan svart plus massa rött i innan!:P Så jag är nöjd, fast de blev väldigt guldblond. men de var de jag ville ha så de är nog mest att de är så sjukt ovant! hehe Men i morogn ska jag iaf iväg till Saxess och få lite mörkare botten och massa ljusa tjockare slingor i!:) kommer bli kanoners tror ja;) kan ju alltid hoppas iaf!:P

Jaa så igår efter jobbet så kom sofie, vi handlade lite sen hem och började med experimentet;) sen klippte jag av hennes hååår, hon som har sparat ett tag nu haha men hon är mycket snyggare i kort! Så de blev Sofie igen!:)
Även hon var så söt och hade med sig lite presenter till Lillan:)) är ju som lilla julafton för mig hela tiden, alla är så fina och har presenter redan nu <3
jätte fina kläder som ni får en bild på senare!:)

Nu ska jag dammsuga lite fort sen åka upp till MVC på besök, sen vid 12 tiden kommer Line på besök!
Så nu får jag sätta sprätt:P
Puss Em





ser ju ganska tråkigt ut just nu, men lite slingor i så blir det nog lite lliv i det!:))
P.S börjar bli en tjockis i ansiktet nu oxå haha, kilona smyyger sig på;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar