Besökare

onsdag 21 mars 2012

Stackars Lillan?

Sitter på jobbet och kollar runt på lite bebiskläder, inte för att jag ska köpa något utan bara kollar runt lite på allt det fina som finns.:) Och så är det lite för att ajg ska lära mig att tycka om Färger och tryck... haha
Jag blir lite mobbad (mest av min syster)för jag tycker att tryck och för mycket olika färger inte är ett dugg snyggt på barnkläder, eller jaa egentligen tycker jag väl inte de är fult heller, men de faller lilksom inte mig i smaken:P och då tycker min syster synd om Lillan som ska behöva gå runt i dessa neutrala "tråkiga" kläder hehe så hon säger att hon ska ta med henne ut på shopping så hon får vara som alla anadra barn. hahaha
Nej nu låter de som jag är jätte hemsk.. men jag föredrar ränder, blommigt och mer enfärgat helt enkelt, inga bamsar, mummins eller liknande;) haha försöker faktiskt att ändra mig;) och självklart finns det massa fina i olika mönster och färger oxå, men mest enfärgat;) hehe

Här är lite vad JAG tycker är fint!!:)





2 kommentarer:

  1. Håller med dig där enkelt ska det vara :)randigt är fint likaså blommigt satt med Alex och Linnea nyss dom vart lite arga på mamma tror jag :)fast oftast enas vi..men jag gillar inte heller en massa tryck,fast beror ju på vad det är för tryck dock..men vissa kläder kan förstöras då det är någon ful detalj hahaha..men nu börjar mina bli stora då vill dom vara med och bestämma mer :) så man får lyssna på deras önskemål :)kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja de är bra Annika!:) hehe kan tänka mig de att dom vill de!;) så är de med systers tjejer med, ska mixtra o välja själva kan bli både de ena och de andra av det!;) haha
      Kraam

      Radera