Besökare

onsdag 21 mars 2012

Onsdagkväll!

MVC besöket gick bra:) allt såg bra ut och var som det skulle, och idag slog vår lilla dockas hjärta 140 slag i minuten:) och magen hade växt bra:) skönt att höra att allt är bra med lillan(:

Jobbtimmarna var sega, var helt ensam idag och det är ju aldrig roligt;)heh
Efter åkte jag direkt hem och sprang in! Fick jordens ångest över håret förut när jag gick och speglade mig hela tiden på jobbet, ser liksom lite ut som en turk som har gjort ett försök att bli blond. eller en 14 åring, nej inte så farligt men ju mer jag stirrade ju mer känns de förjävligt:P i morse kändes de ju ganska okej faktiskt. MEN vi får verkligen hoppas att Bella fixar till slingorna bra i morgon, då blir de säkert bra:) är ju så himla ovant med så ljusthår nu med när man är van de mörka mörka. Meen nu ska jag vara ljushårig denna sommaren sen får jag bli mörk till vintern igen;) hehe

Nu ska jag ta en dusch sen blir det sängen är jätte trött, höll på med håret till kl var halv 2 i natt tror jag! så denna dagen har jag varit zombie, och i morgon börjar jag kl 10 till 14 sen ner till Åmål o tjejena på saxess till 15, så de är fullrulle :) Och i morogn kommer ju även mitt hjärta hem:) <3

FY fan va jag dog lite här nu, hahaha
Antagligen hade jag inte stängt igen dörren ordentligt när jag kom hem förut o nu när nån granne kom in genom ytterdörren där nere såå öppnade min, knaka i hela den och åkte upp och så hade så klart IDIOT grannen inte tänt i trapphuset utan bara gick upp ändå, så dörren gick upp, de var kol svart i trapphuset och man hörde att nån kom i trappen jag satt ju såklart i soffan som står "framför" ytterdörren så jag bara satt o kolla ut i de mörka. haha tänkte nästan hugga kniven i hjärtat direkt ifall nån skulle komma in o döda mig hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar