Besökare

torsdag 22 mars 2012

Toorsdag!:))

Åh äntligen är det torsdag och älsklingen kommer hem, denna vecka har varit långtråkig och jobbig utan honom. Men som sagt idag kommer han hem <3

Jag ligger fortfarande i sängen!! Måste verkligen springa upp, men jag är verkligen jätte trött idag, jah bara orkar inte gå upp, helt svag i benen. Typiskt de ska vara så bara för att jag ska öppna affären idag;p annars vaknar jag pigg som en mört vid 8 tiden:p hehe men de är bara att bita ihop och krypa ut till handfatet och spola lite kallt vatten över huvudet;-) hehe idag hoppas jag att timmarna på jobbet springer iväg och att håret blir kanon sen! Så vi får se om jag hör av mig senare ikväll med ett inlägg;-) om inte så är jag väl i full gång med att bli brunett igen haha

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar