Besökare

söndag 18 mars 2012

resultatet!:)

Här är hur det blev i tvrummet:) syntes ju inte på bilden på långt håll vad det var för motiv, så tog en nära oxå;-) mycket nöjd!:) nu ska du bara mubleras om där inne, men de får vi nog ta nästa helg..

Föör idag mår jag jääätte illa:( usch känns som jag ska spy varje gång jag reser mig upp:( kände av de igår med, men inte som nu! Usch bara inte jag åker på spysjukan eller något annat äckligt! Och idag som jag har hela dagen planerad! Magda och verren som jag inte sett på tuuuusen år, som jag saknar ihjäl mig på skulle komma idag, så himla typiskt:(( och så skulle jag klippa sojfan, ah får se hur de blir med de. Om de inte blir bättre så går de nog tyvärr inte:( ska äta lite melon o ta de lugnt o hoppas de släpper :)

Ja o kvällen igår var jätte mysig o trevlig:) fick massa god mat mammsi och pappa hade lagat och massa gott:) så kvällen var lyckad och vi åkte inte från svanskog förrens halv 2:) dom har det bra som har privat chaufför nu när jag är gravid och inte kan dricka;) hehe nej nu ska jag mysa ner mig hos älskling o försöka må bättre! Puuuss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar