Besökare

söndag 18 mars 2012

Vår söndag

v29, det går ju så fort. Snart är det bara 10 veckor kvar:) <3

Förut tänkte vi åka en sväng ut till svanskog o få lite vårsol och frisk luft trotts illamåendet, meen vi åkte förbi Marcus pappa innan och kollade på Irjas 40 års present, en Audi cab! Vilken present ;-) undra vad jag får av mackan i 20 års present;-) hehe hoppas han har sin fars gener;) skämtosido men när vi var där kände jag att de inte gick längre o att jag inte kunde åka i bilen så fick åka hem o lägga nog ist för svanskog! Så vi käkade lite sen la oss o vilade. Och sen när jag vaknade till liv igen kändes de lite bättre, men vi låg kvar framför tven och bara var :) sen åkte vi ut och handlade massa god mat, så nu har jag lagat matlådor så Marcus klarar sig under veckan:)

Och han har grejjat fint i varddagsrummet.så nu är det om möblerat och jag är så nööjd!:)

Så idag har vi bara gått hemma o mocklat, tvättar och njutit av varandra:-) mysigt:) nu har vi käkat kebab i bröd och har slagit ner oss i soffan framför tv:) så här stannar vi ikväll. Ha en fin söndagkväll! Puss


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar