Besökare

tisdag 17 april 2012

Emelie, Emelie, Emelie!

dagen igår med tjejerna var super bra!:) trevligt och komma ut och umgås med tjockisar;) hehe
kom hem vid runt 8a tiden och då hamnade jag i soffan framför Tv, sen sängen redan vid 10 nästan. är så trött så skulle kunna sova hela dagarna tror jag;)

i morse var jag trött som ett as, men kom upp tillslut, Nina var snäll och körde mig till jobbet, och där var det segt idag. folk stannar väl inne pga av detta deprimerande väder! Usch!
när klockan var halv 2 hade jag möte på AF, så nu är jag utskriven där ifrån frånochmed måndag! skönt ändå att få det gjort!:P Börjar bli nervös, snart är faktiskt dagen som vi längtat efter så länge, här!:) gud! 

Nu ligger jag hemma i sängen med datorn på magen och kollar runt lite här och där!:)
Om 32 dagar(Nathalie och Eric har BF på min födelsedag så har sten koll;) hehe) fyller jag 20 år och just nu funderar jag ut något bra jag önskar mig! Men vad jag än kommer med för förslag till mamma och pappa så tycker mamma jag är tråkig! haha
Jag önksar mig utemöbler som vi kan ha här ute till sommaren! neej de är för tråkigt!:P
Då förslog jag ett matsals bord för de är något jag hoppas jag kan köpa nu frampå någongång, så de vore ju en jätte bra present, meeen de är oxå tråkigt tydligen haha
undrar vad hon förväntar sig att jag ska önska mig!? fallskärmshoppning? bungy jump? haha ja jag vette tusan ;) ska iaf bli jätte intressant att se vad jag får av dom i present tillslut!;)

Och nu när man ligger här och tänker på sommaren och framtiden så tycker jag verkligen det ska bli kul och se om de verkligen kommer bli som jag tänker/känner nu(Nu tänker jag inte nämna något med bebis, utan bara vara ego och prata mig!) haha för den känslan efter att få träna har jag aldrig känt, jag är så himla sugen på att träna, helt galet. jag vill träna träna träna. vill börja på gym, vill sola sola SOLA! tror jag har lite små ångest inombords i smyg över att vara så här stor och blek så de är nog därför jag känner så här. jag kan bara gå en hel dag och lääängta ihjäl mig efter att bara få spriinga och bli så trött så jag bara vill spy! sen sola och bli brun och snygg! och mitt uppe i allt vill jag verkligen börja rida igen! haha börja hoppa och verkligen träna med mammas stora bjässe! haha
Men sen kommer jag till de att... jag känner mig själv! haha kommer inte bli något av nått!
kommer ligga som en påse nötter och inte orka göra någonting, eller skjuta upp de till dagen efter, som jag har gjort hela mitt liv!:P Eller så är jag SUPER duktig i 2 veckor, sen tröttnar jag helt! så det ska ju absolut bli jätte intressant o se hur jag kommer känna när väl skruttis är ute!:) hehe

Låter som jag bara bryr mig om mig och mitt yttre, men detta är ju sånt jag tänker efter allt bebistänk!;) Om jag är vaken 15 timmar/dygn så tänker jag 13timmar på bebis, så ibland får man lov att tänka bara på sig själv och vara lite ytlig tycker jag!:P

Nej nu ska jag hänga lite tvätt, sen ta mig en tupplur medans den andra maskinen är igång!;) då är jag ju liiite effektiv samtidigt som jag vilar!:);)


gosnos bild <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar