Besökare

torsdag 19 april 2012

Torsdag!

Torsdag, o idag kommer mannen hem!:) och idag är det min näst sista dag på jobbet! Ska försöka mig på o komma på någon tack present för tiden där, meen va tusan ska man ge?! Hade faktiskt tänkt baka en egen tårta iaf och bjuda på;-) hehe se hur de slutar!:) lite personligare att baka själv tycker jag:)

Det löser sig nog!

Igår var dagen bra, jobbade till 18, åkte med till Elin en sväng sen körde jag henne till zumba o jag hem o hämtade lite grejjer sen åkte jag till Line och satt där och tjata ett par timmar!:) sen åkte jag till kusin o satt barnvakt, hon kom hem runt 1, så då blev de hem o direkt i säng;-)

Nu ligger jag här i sängen, käkat frukost och kollar Efter tio:) ska ta mig upp och fixa i ordning lite här i hemmet, snart kommer nog Lisa oxå!:) så nej jag måste sparka igång dagen! Ha en bra torsdag! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar