Besökare

torsdag 19 april 2012

Riktig lycka!

Idag, en månad förtidigt kom Nathalie och Erics lilla prins till världen! Åh är verkligen så glad för deras skull! Kan inte förstå att det är sant, för bara 3 dagar sedan skojade vi om att Nathalie skulle passa på att föda medans vi var på förlossningen, och nu så ligger dom där och har blivit föräldrar till denna lilla toss!:)

Kan inte sluta le, är så där riktigt lycklig ända inifrån hjärtat! Underbart<3 nu längtar jag ännu mer tills det är våran tur, men hon får vänta ett par veckor till hihi, och jag hoppas att få snossa lite nattis bebis medans!:)


Stort stort grattis till er! Så glad för er skull! Puuuss <3


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 kommentarer:

  1. ... nu vill jag med snosa bebis, så du får gärna klämma fram henne nu ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa med!:) ja ett par veckor till sen klämmer jag ;-) höhö

      Radera
  2. Åh, Du får hälsa dom grattis! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag göra!:)

      Radera
    2. Får trycka in ett liten kommentar lite segt här;-)
      Hon tacka så mycket!:))

      Radera