Besökare

lördag 21 april 2012

fredag, eller ah lördag!

I morse hasade jag mig upp vid runt 10 tiden, gjorde mig i ordning sen tog jag mig en promenad i spöregn till domus! Köpte med tårtingredienser sen traskade jag hem och började tårtbakandet;-) och jag säger då de, herregud varför gav jag mig in på o göra en marsipantårta första gången i hela mitt liv jag gör en tårta. Haha men efter lite olika knep fick jag och mitt hjärta ihop den! Och den blev ganska fin, även om den var lite halv darrig lite här och där. Men den verkade gå hem hos dom på jobbet, för den blev nästan uppäten:) hihi fick massa fint och även två blommor, så dagen på jobbet var bra!:))

När klockan slog 18, stängde jag butiken för sista gången på ett bra tag, sen körde vi kusin Hanna till tåget och vi åkte hem o la oss en sväng;) vid halv åtta ungefär kom Magda och Verre!:-) var så kul att se dom, verkligen saknar skolan nu ju, eller jag saknar alla mina tjejer rättare sagt! Så de var jätte kul att dom kom hit till mig o hälsade på!:) vi käkade Dilans och åt massa onyttigheter och pratade om allt mellan himmel och jord! Så skönt att bara få praata av sig en massa! Och som tur var så var wilma i magen på bra humör och magen skumpande runt så dom fick se hennes riktiga sida;-) hihi iaf vid halv 12 åkte dom hemmåt och jag o älskling har nu bäddat ner oss i sängen, så nu blir det sova. I morgon kommer Lätt och Carolina!:) wie, massa saknade vänner som kommer denna helgen!:)

Nej nu blir det sova så man orkar med morgondagen. Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar