Besökare

lördag 21 april 2012

Lördag

Då var det lördag igen;p och ny "bebisvecka" v34 går jag in i nu, ja och som varje vecka så tänker jaag "Guud!!" Hehe ja de börjar faktiskt att dra ihop sig nu;) 1kg plus på vågen denna veckan oxå:o hehe nu får kilona lugna ner sig lite tycker jag! Hehe 8kg sammanlagt nu alltså, jaja hur många kilo de än blir i slutändan så ska dom iaf bort haha

I morse när jag vaknade kom jag på att jag lovat kusin att klippa hennes son, så slängde mig iväg o gjorde de och hjälpte även henne att färga håret;) sen mötte vi upp Rebecca och Carolina vid saker och ting!:) så kul att träffa dom, och carro som jag inte sett på två evigheter! Verkligen kul:)) och de är alltid gosigt att träffa min lilla lätt!:) hihi vi kollade lite på S&T , köpte med 50 års present till Marcus faster, sen åkte vi hem till oss och tjatade!:) och efter nån timma blev det lite mcd käk och sedan åkte dom hem o jag somnade som en stock i soffan. Varit mycket nu de senaste dagarna, så jag och mitt huvud bestämde oss för att skippa 50 års firandet nu på kvällen o stanna hemma o vila, känner att det behövs:) lite tråkigt o osocialt kan jag tycka, men jag brukar alltid vara med annars så engång får väl gå:p

Nu ska jag dra täcket över huvudet o vila lite då, sen får vi se när älskling kommer tillbaka ikväll.:)

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar