Besökare

måndag 23 april 2012

Ny vecka!

Karlstad turen igår gick bra, lämnade tillbaka dammsugaren, sprang igenom lager 157, sjukt mycket folk o Sveriges köö! Så vi gick bara igenom utan att kolla värst mycket. Får åka dit och kolla längre fram när folk förhoppningsvis lugnat ner sig haha sem blev de en snabbkik på bergvik, fick med mig nya mysisar annars var det inget så direkt. På IKEA däremot köpte vi med massa nya badlakan, hyllor till badrummet och massa annat plock till badrummet! Så igår när vi kom hem från svanskog på kvällen pillade vi med de, och de blev jätte bra!:) hatar att ha fult tråkigt badrum, nu har de fått lite färg och liv:)

I morse åkte älskling, och jag vaknade o kunde inte somna om låg o var orolig över magen. För tyckte inte att jag kände henne igår speciellt mycket, låg o tänkte o tänkte med kom inte på. Hehe men tror hon kände att mamma var orolig för då gav hon ifrån sig en rejäl karate spark, så då kunde jag somna om skönt igen;-) och nu ligger jag här o skrattar för mig själv, tror hon ska mublera om magen på mig här nu;) sköönt, nu är allt som vanligt:p höll väl på hela dagen igår o sprang runt överallt så glömde tänka på lilla sparkarna i magen ;phehe jaja.

Idag ska jag städa i ordning lite här hemma, sen åka ut till mamma o pappa o vara där denna veckan tänkte jag:) annars händer inget särskilt skulle jag tro. Puss em 


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar